Konfigurator - jak dopasować zestaw do swoich potrzeb?

Wychodząc naprzeciw naszym klientom, którzy zgłaszali nam chęć większej konfiguracji swojego zestawu do konwersji, dodajemy do oferty zestawy z konfiguratorem! Taka opcja pozwoli Wam modyfikować elementy zestawów Rapid, tak by, jak najlepiej pasowały one do waszych potrzeb.
Wiemy, że dla wielu z Was nasze zestawy są dopiero początkiem przygody z rowerami elektrycznymi, dlatego w tym wpisie przybliżymy Wam znaczenie każdego z elementów zestawu i podpowiemy, które elementy będą pasować do waszych jednośladów.
Silnik - montowany w przedniej lub tylnej osi koła
- Zamontowany w koło - wybierz jeśli chcesz otrzymać gotowe koło z silnikiem
- Niezamontowany w kole - wybierz jeśli sam chcesz zapleść silnik w koło (kiedy masz swoją obręcz i szprychy)
- Fatbike (tylko zestaw S2100) - wybierz tylko wtedy, jeśli posiadasz rower typu Fatbike

Montaż zestawu w serwisie - w tym podpunkcie możesz wybrać, czy chcesz, żebyśmy zamontowali Twój zestaw do konwersji za Ciebie. Szczegóły, jak zamówić zestaw z montażem w naszym serwisie znajdziesz w tym miejscu

Wyświetlacz - z jego pomocą sprawdzisz parametry baterii oraz ustawisz poziom wspomagania
- LCD5 - monochromatyczny i najmniejszy - idealny do rowerów typu “damka”
- LCD3 - monochromatyczny, większy od LCD5 oraz w orientacji poziomej, sterowanie za pomocą osobnego pilota na kierownicy
- LCD8 - kolorowy, o podobnych rozmiarach jak LCD3 lecz w orientacji pionowej, sterowanie za pomocą osobnego pilota na kierownicy

Czujnik PAS - Czujnik kadencji lub inaczej PAS, określany jako Pedal Assistance System, jest obowiązkowym elementem w rowerach elektrycznych w krajach europejskich. Czujnik ten umożliwia automatyczne uruchomienie wspomagania silnikiem w chwili pedałowania
- Uniwersalny - pasujący do większości rowerów
- Kwadrat - wybierz, jeśli suport jest mocowany na kwadrat
- ISIS, Octalink, HollowTech - wybierz, jeśli suport jest mocowany na którychś z wymienionych rozwiązań

Czujnik magnetyczny - czujników/klamek używamy po to, aby rozłączyć silnik i włączyć hamowanie rekuperacyjne, czyli odzysk energii
- Czujnik magnetyczny - wybierz, jeżeli w Twoim rowerze są hamulce hydrauliczne
- Klamki hamulcowe - wybierz, jeżeli w Twoim rowerze są hamulce mechaniczne
- 2x czujnik magnetyczny - wybierz, jeśli chcesz czujnik na dwóch klamkach hamulcowych

Blokada obrotu silnika - wzmocnienie rowerowych haków pod jazdę rowerem elektrycznym.
- Pojedyncza blokada - po jednej stronie silnika
- Podwójna blokada - po dwóch stronach silnika - zalecana

Sterownik - odpowiada za oddawanie mocy na silnik, a więc określa przyspieszenie roweru

Wiązka hermetyczna - wtyczki i gniazda do połączenia elementów ze sobą: głównie silnika, kontrolera, ładowarki, manetki itp.

Manetka kciukowa - urządzenie, które informuje sterownik, że chcemy przyśpieszać lub nie. Najlepsza jest kciukowa, ponieważ taka jest najbezpieczniejsza - nie odkręcimy jej przypadkowo

Zestaw opasek neoprenowych - pomoże Ci ukryć okablowanie zestawu

Zestaw podkładek - wymagany do montażu zestawu

Zestaw narzędzi montażowych - znajdziesz tu wszystkie niezbędne narzędzia do samodzielnej konwersji roweru

Pamiętaj, że wybierając zestaw z konfiguratorem, powinieneś dokupić do niego baterię. Do zestawu S500 pasować będą baterie 36V, a do zestawów S1100 oraz S2100 powinieneś wybrać baterię 48V.
Nasze zestawy z konfiguratorem znajdziesz pod tymi adresami:
Zestaw Rapid S500 City (500W) - Konfigurator
Zestaw Rapid S1100 Medium (1000W) - Konfigurator
Zestaw Rapid S2100 Race (2000W) - Konfigurator