Zapisz na liście zakupowej
Stwórz nową listę zakupową

Pomoc

1. KTÓRY ZESTAW WYBRAĆ?

City (500 W)

  • Jazda rekreacyjna po płaskim terenie, bez dużych podjazdów
  • Lekki silnik w przednim kole
  • Łatwy montaż
  • Sterownik w szynie baterii
  • Prędkość do 35 km/h
  • Idealny do rowerów z biegami w tylnej piaście czy "damek"

Medium (1000 W)

  • Najbardziej uniwersalny zestaw w ofercie (sprawdzi się do miasta i w terenie)
  • Silnik w tylnym kole
  • Bardzo dobre przyspieszenie
  • Prędkość do 50 km/h
  • Oszczędność miejsca - sterownik w szynie baterii
  • Hamowanie regeneracyjne

Race (2000 W)

  • Najmocniejszy zestaw w ofercie
  • Silnik w tylnym kole
  • Świetne przyspieszenie
  • Prędkość do 52 km/h
  • Hamowanie regeneracyjne


2. CO WCHODZI W SKŁAD ZESTAWU?

  • Silnik zapleciony w kole
  • Sterownik
  • Bateria z ładowarką 2A (jeśli wybrana)
  • Adapter (jeśli zamówiono baterię)
  • Wyświetlacz
  • Manetka
  • Czujnik PAS (na kwadrat i uniwersalny)
  • Magnetyczny czujnik hamowania
  • 1x Blokada obrotu osi (z wyjątkiem zestawu 500 W)
  • Wiązka przewodów z wtyczkami hermetycznymi
  • Opaski neoprenowe
  • Zestaw narzędzi
  • Instrukcja

 

3. PORÓWNANIE SILNIKÓW

250 W / 500 W

  • Waga: 2,5 kg
  • Przekładnie: tak
  • Średnica: 14 cm
  • Szerokość montażowa: 100 mm
  • Szerokość magnesów: 30H
  • Uzwojenie: 10T
  • Mocowanie: przednie koło

1000 W

  • Waga: 5,5 kg
  • Przekładnie: nie
  • Średnica: 24 cm
  • Szerokość montażowa: 135-142 mm
  • Maksymalne obciążenie: 30A
  • Mocowanie tarczy hamulcowej: tak
  • Mocowanie: kaseta

2000 W

  • Waga: 6,1 kg
  • Przekładnie: nie
  • Średnica: 24 cm
  • Szerokość montażowa: 135-145 mm
  • Napięcie zasilania: 24V-120V
  • Maksymalne obciążenie: 50A
  • Mocowanie tarczy hamulcowej: tak
  • Mocowanie: kaseta

 

4. CZY ZESTAW BĘDZIE PASOWAŁ DO MOJEGO ROWERU?

1000 W / 2000 W

  • Ważne aby Twój rower miał ramę, w której koło mocuje się na haki.
  • Jeśli jest sztywna oś z tyłu, niestety silnika nie da się zamontować. Zostaje tylko opcja na przednie koło.
  • Jeśli Twój rower posiada sztywną oś z przodu i z tyłu - silnika nie da się zamontować.
  • W Twoim rowerze jest kaseta max. 11-rzędowa. W przypadku rowerów z wolnobiegiem trzeba go wymienić na kasetę.
  • Rozstaw tylnego widelca w rowerze to 135-142 mm (1000 W) i 135-145 mm (2000 W)

 

5. CZY SILNIKI SĄ PRZEKŁADNIOWE CZY BEZPRZEKŁADNIOWE?

Silniki 1000 W i 2000 W są silnikami bezprzekładniowymi, 500 W jest przekładniowy


 

6. JAK ODRÓŻNIĆ KASETĘ OD WOLNOBIEGU?

Wolnobieg to zespół zębatek na stałe zintegrowanych z mechanizmem zębatkowo-zapadkowym i nakręconych na piastę tylnego koła.

Kaseta rowerowa to rozwiązanie, które wyewoluowało z wolnobiegu. Mechanizm zapadkowy jest w nim ukryty w bębenku piasty.


7. CZY ZESTAW MOGĘ PRZEKŁADAĆ NA INNY ROWER?

Tak, montaż jest bezinwazyjny. Jeśli w przyszłości zmienisz rower, będziesz mógł przenieść zestaw na inny.


 

8. JAK DBAĆ O KOŁO Z SILNIKIEM?

Po przejechaniu pierwszych 50-200 kilometrów należy wykonać kilka czynności, które sprawią że dalsza jazda na E-bike’u będzie bezpieczniejsza i bezawaryjna. Niezastosowanie się do poniższych wytycznych może skutkować pękaniem szprych i rozcentrowywaniem się koła. Dodatkowo reklamacja takiego koła zostanie odrzucona.

Dopiero po niżej wymienionych czynnościach obręcz i szprychy naturalnie się ułożą i nie będzie kłopotów z kołem.

Kontrola naciągu szprych po 50 kilometrach

  • Dociągnąć każdą szprychę o minimum ½ obrotu, czasem będzie to nawet półtora obrotu.

Kontrola naciągu szprych po 100 kilometrach

  • Kontrola naciągu szprych po 100 kilometrach - dociągnąć szprychy o ¼ obrotu. Nawet jeśli szprychy nie wykazują oznak poluzowania.

Kontrola naciągu szprych po 200 kilometrach

  • Kontrola naciągu szprych po 200 kilometrach - dociągnąć szprychy o ⅛ obrotu. Nawet jeśli szprychy nie wykazują oznak poluzowania.

 

Zaufane Opinie IdoSell
4.77 / 5.00 90 opinii
Zaufane Opinie IdoSell
2023-04-13
miła i grzeczna obsługa
2023-03-22
zamówienie zrealizowane szybko bez zastrzerzeń
pixel