Często zadawane pytania
Co znajdę w zestawie do konwersji?
W każdym zestawie do konwersji znajduje się silnik zapleciony w koło, wyświetlacz, sterownik, narzędzia montażowe oraz pełen zestaw akcesoriów potrzebnych do korzystania z zestawu. Zakup baterii jest opcjonalny, jednak bez niej użytkowanie roweru elektrycznego nie będzie możliwe.
Jak trudna jest konwersja roweru?
Trudności konwersji roweru zależna jest bezpośrednio od wybranego zestawu oraz umiejscowienia silnika (przód lub tył). Jest to proces stosunkowo prosty, który nie powinien zająć więcej niż kilka godzin.
Czym różnią się od siebie zestawy?
Zestawy do konwersji roweru RAPID różnią się od siebie mocą, przeznaczeniem, doborem baterii oraz wymaganymi akcesoriami. Podstawowa różnica w zestawach to rodzaj silnika:
RACE & MEDIUM:
Silnik bezprzekładniowy wymagający baterii 48V
CITY & GO:
Silnik przekładniowy wymagający baterii 36V
Czy muszę samodzielnie przeprowadzić konwersję?
Konwersję roweru na elektryczny możesz przeprowadzić samodzielnie lub korzystając z naszej usługi montażu w serwisie. Zobacz na naszej mapie serwisów czy wśród ponad 100 autoryzowanych serwisów w całej Polsce jeden znajduje się w pobliżu Twojej miejscowości. Jeśli chcesz skorzystać z takiej usługi, podczas kupowania zestawu dodaj do koszyka montaż w serwisie a następnie podczas realizacji zakupu wybierz serwis montażu z listy dostępnych.
