index
30 dni na bezpłatny zwrot
Bezpłatna dostawa od 500zł

MOC
SILNIKA
2000 W
ZASIĘG
MAKSYMALNY
140 km
PRĘDKOŚĆ
MAKSYMALNA
55 km/h

MOC
SILNIKA
1000 W
ZASIĘG
MAKSYMALNY
120 km
PRĘDKOŚĆ
MAKSYMALNA
45 km/h

MOC
SILNIKA
500 W
ZASIĘG
MAKSYMALNY
220 km
PRĘDKOŚĆ
MAKSYMALNA
35 km/h

MOC
SILNIKA
250 W
ZASIĘG
MAKSYMALNY
220 km
PRĘDKOŚĆ
MAKSYMALNA
25 km/h
Rozwiej swoje wątpliwości

Często zadawane pytania

W każdym zestawie do konwersji znajduje się silnik zapleciony w koło, wyświetlacz, sterownik, narzędzia montażowe oraz pełen zestaw akcesoriów potrzebnych do korzystania z zestawu. Zakup baterii jest opcjonalny, jednak bez niej użytkowanie roweru elektrycznego nie będzie możliwe.

Trudności konwersji roweru zależna jest bezpośrednio od wybranego zestawu oraz umiejscowienia silnika (przód lub tył). Jest to proces stosunkowo prosty, który nie powinien zająć więcej niż kilka godzin.

Zestawy do konwersji roweru RAPID różnią się od siebie mocą, przeznaczeniem, doborem baterii oraz wymaganymi akcesoriami. Podstawowa różnica w zestawach to rodzaj silnika:
RACE & MEDIUM:
Silnik bezprzekładniowy wymagający baterii 48V
CITY & GO:
Silnik przekładniowy wymagający baterii 36V

Konwersję roweru na elektryczny możesz przeprowadzić samodzielnie lub korzystając z naszej usługi montażu w serwisie. Zobacz na naszej mapie serwisów czy wśród ponad 100 autoryzowanych serwisów w całej Polsce jeden znajduje się w pobliżu Twojej miejscowości. Jeśli chcesz skorzystać z takiej usługi, podczas kupowania zestawu dodaj do koszyka montaż w serwisie a następnie podczas realizacji zakupu wybierz serwis montażu z listy dostępnych.