Nowy silnik w ofercie ebiker.pl

Nowy silnik w ofercie ebiker.pl

Do oferty sklepu ebiker.pl dołączyła nowa opcja silnikowa - Rapid SL. Z tego artykułu dowiesz się, jaka jest jego specyfikacja, czym różni się od pozostałych silników oraz w jakich przypadkach jego wybór będzie najbardziej odpowiedni.

Rapid SL Motor można zamontować w przedniej piaście rowerowej, co sprawia, że jest świetnym rozwiązaniem, dla osób, których specyfikacja roweru nie pozwalała na montaż silnika w tylnym kole, a potrzebują dodatkowej mocy w swoim elektryku. Silnik SL jest domyślnym wyborem przy zestawie S500 i lżejszą alternatywą przy zestawie S1100.

W stosunku do swojego poprzednika silnik SL cechuje się zmniejszoną masą - 2,6 kg, więc jest lżejszy o 2,5 kg w porównaniu do S1100. SL jest silnikiem przekładniowym, co oznacza, że podczas jazdy będziesz słyszeć delikatny dźwięk jego pracy.

Nasza nowa propozycja to silnik wysokoobrotowy, który bardzo szybko osiąga optymalny zakres pracy. Sprawia to, że SL1100 ma lepszy moment obrotowy przy starcie w porównaniu do bezprzekładniowego silnika S1100. Tradycyjny S1100 lepiej nadaję się do szybkiej, ciągłej jazdy ze względu na mniejsze opory pracy silnika przy wyższych prędkościach.

Dla kogo S1100, a dla kogo SL Motor?

SL Motor:

  • Dla rowerów, których specyfikacja nie pozwala na montaż w tylnym kole
  • Do użytkowania na trasach o dużej liczbie podjazdów i wzniesień oraz gdzie częściej musimy ruszać silnikiem.
  • Dla użytkowników, którzy cenią sobie niską wagę roweru
  • Dla użytkowników ceniących estetykę poprzez mniejsze wymiary silnika
  • Pasuje do zestawów Rapid S500 oraz Rapid S1100

S1100:

  • Dla użytkowników, którzy cenią sobie cichszą pracę silnika
  • Do użytkowania na trasach, na których nie ma konieczności częstego zatrzymywania
  • Dla użytkowników, którzy chcą jechać na stałej, wysokiej prędkości bliskiej maksymalnej
  • Dla użytkowników, którym nie przeszkadzają duże wymiary silnika